Tuu buralara ne olmus boyle

Cok sevgili olmayan okuyucularim,

bir gazla seyahatlerimi yazmak uzere basladigim bu blog macerasi, bir baktim ki 2 tane yaziyla son bulmus. birader ben bu ara Juba, Sudan'a gittim geldim. O kadar sey gordum. Mesela, Nil nehrinde Izmir'den ithal bira caktim. Ote yanda, kendimi asfalti olmayan toz toprak ama sehir merkezindeki (merkez dediysem istiklal caddesi akliniza gelmesin) yollara vurdum (vururken altimda Jeep vardi yalniz) dere tepe duz gittim. (valla dumduzdu. 25 sene suren savastan olsa gerek)

ama nedir? buraya bir sey yazmamisim. cok ayipladim kendimi. o kadar gez dolas ama burda kendi kendine durum izahi yapma. pes!

olmmm ben bi de etiyopya'ya gittim ya. onu nasil unuttum. Adis Abeba'da takildim. Internet fakiri ama kahve ve dilber cevheri beles denecek kadar ucuz ulke etiyopya hakkinda da hic bisi demedim ki. tekrar kendimi kiniyorum. hayret valla.

ya bir suru de fotograf cektim var ya daha gecen gun tembelligimi attim da facebook'a adis abeba fotolarimi koydum ama Juba fotolari halen bilgisayarimda yatiyor. onlari da bir gun (umarim yakin bir gundur) internet camiasiyla tanistircam sayin olmayan okurlarim.

neyse ben sizleri etiyopya fotolarimla bas basa birakip kuytu koseme tekrar geri cekiliyorum.

Kulliyatin adi: Etiyopya manzaralari
Kulliyat adedi: 3

http://www.facebook.com/album.php?aid=71072&id=718209116&l=a806dffa14
http://www.facebook.com/album.php?aid=71066&id=718209116&l=d416ac284b
http://www.facebook.com/album.php?aid=71086&id=718209116&l=a05c922483

ulan daha yuzumu bile taglemedim. orda en cok turke benzeyen benim lan. karistirmayin. beni zencilerle karistiran olursa, tartaklarim. esmeriz de birader o kadar da afedersin neyse...

Hiç yorum yok: